Sanningen att säga

smärtsam huvudvärk

Kategori: Allmänt

Sitter i en mörk lägenhet med jordens värsta huvudvärk sedan några timmar tillbaka och bara önskar att värktabletten ska dämpa den lagom så jag kan skriva klart uppgiften utan några större problem idag. Skulle behöva stänga av datorn för att vila ögonen men måste verkligen kämpa mig igenom reflektions-kapitlet så jag blir klar idag och så jag kan fortsätta granska referenserna i vår artikel som tydligen inte stämde helt.

Blir hemmalagad thai ikväll och förhoppningsvis lite mys med sambon innan jag måste sova. Imorgon blir en heldag med städning, hemmaspa, ekonomistyrningsläsning och kanske en liten löptur om jag mår bättre. Så länge jag är feberfri och inte har huvudvärk så klarar jag en liten runda. Heja på mig! ;)


Love, M.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: