Sanningen att säga

en kropp av cement

Kategori: Allmänt

Jag visste hela tiden att det skulle vara tungt att springa igår, hur skulle det inte kunna vara det? Jag visste att jag troligen skulle få träningsvärk men var ändå inställd på att kunna gå till gymmet idag. Well.. gå kan jag, korta sträckor och om jag gör det i ett svep, varje gång jag sätter mig ner är det jobbigt att resa sig igen. Mina lår och min rygg känns som cement!

Så nu sitter jag här och filosoferar på om min sargade kropp skulle klara ett pass armar idag eller om det är ett steg närmre att inte kunna stå upp alls imorgon. Det var hur som helst skönt att komma igång och springa igen! Blev intervaller i 15 minuter och det är nog en bra startfas då jag kände av mitt knä vid tio minuter och ja, jag känner av resten av kroppen nu. ;)

Ska hursomhelst sätta mig och skriva klart uppgift 3 nu och sedan läsa ikapp Doyle. Veckan är verkligen fullspäckad och jag kommer troligen tappa all energi redan under tisdagen. Räknar dock kallt med att orka pusha mig själv igenom veckan mentalt med kunskapen att jag om bara två veckor ska upp på dopet av min fina brorsdotter Liv! :)


Hörs senare!
Love, M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: