Sanningen att säga

fullbokad och utmattad

Kategori: Allmänt

Idag är en sån dag när jag önskar att jag var full av energi och bara förstod allt jag läste tillt tentorna nästa vecka och att distanskursen bara flöt på utan problem. Problem är ett starkt ord att använda det är bara mycket just nu. Väldigt mycket.

Haft en riktigt skön helg i Stockholm där jag blev fadder till min underbara lilla brorsdotter Liv och har fått mysa med min coolaste systerson Simon och träffat resten av min familj, om än bara på en blixtvisit. Ska kolla om jag kan åka upp själv i några dagar nästa månad och umgås med alla lite mer!

Träffade även min bästa vän i världen, Jennifer! Finns ingen annan som ger så mycket glädje genom att bara säga hej :) Hon är helt enkelt bäst!


Nu - vänta på att Madde ska ringa och sen göra te och skriva intensivt på inlämning 4.


Love, M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: