Sanningen att säga

helg you say

Kategori: Allmänt

Okej, så tanken var att jag idag skulle hinna med fyra stora saker - träna på gymmet, tvätta, plugga och leta dopkläder. I mitt huvud har jag fått för mig att allt det här går att klämma in på en ledig vilodag som denna utan att stressa sönder mig - jag börjar tro att jag hade fel. Än så länge har jag hunnit vakna, fixa mejlen, ätit frukost och läst bloggar. Nu sitter jag här och försöker prioritera om listan, det går inge bra.

Helst av allt vill jag bara krypa ner i sängen där min älskling ligger och sover gott. Det är inte ett alternativ om jag ska hinna med någonting alls idag. Min nästa tanke är att fixa träningsväskan, dra mig till gymmet, boka tvättid på vägen och sedan när jag kommer hem sätta mig och plugga. Där ryker dopklädersletandet, då kanske jag kan hinna göra det imorgon - varför inte tänker ni - för att imorgon ska jag och lill-Madde plugga inför tentan och sen vill jag hinna vila lite innan nästa sönderstressade vecka börjar. Nämnde jag att Maria är i stan och att jag måste hinna träffa henne idag?

Sadface.


Love, M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: