Sanningen att säga

kyla

Kategori: Allmänt

I vår lägenhet är det alltid iskallt nu för tiden, känns som det skulle kunna vara en bra idé för vår hyresvärd att sätta igång elementen nu men icke. Därför blir det många koppar yogite, tända ljus och myskläder mest hela tiden här hemma.

Idag har varit en sådan typisk dag när kylan riktigt borrat sig in i lägenheten och jag frysit nonstop sen jag gick upp ur sängen imorse. Dessutom har det varit en känslomässigt utmattande dag av flera olika skäl. Ska bli skönt att Håkan strax kommer hem, mysa över en varm middag och lite tv-tittande under täcket i soffan och sedan intensivplugga resten av kvällen så jag blir klar med uppgift 4.

Tänkte dela med mig av dagens yogi-visdom; "strong desire needs strong will". Tycker det stämmer in väldigt bra på många plan i mitt liv just nu.


Kärlek till er alla sålänge!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: