Sanningen att säga

Middag

Kategori: Allmänt

Just nu står en broccoligratäng och fyllda kycklingfiléer i ugnen och blir saftiga och goda. Ska bli riktigt gott med middag efter en galet lång dag i skolan och ett datorhaveri som ledde till att två timmars arbete är borta. Är så trött att jag orkar inte fixa det igen men jag måste om det ska bli gjort i tid - är så mentalt utmattad och framför allt är jag ständigt förvirrad. Antar att det blir bättre när jag skrivit några av tentorna.

Börjar reda ut sig med uppsatsen i vår i alla fall, har hittat en höggravid tjej som heter Jenny som verkar väldigt ambitiös och rolig som jag ska skriva med. :)

Nej, nu orkar jag inte ens skriva mer nu måste jag titta till maten och sen tända ljus och krypa upp i soffan innan jag måste packa. Imorgon blir det många timmar på tåget och jag har en känsla av att Simon inte kommer låta mig sova så himla mycket ;) Längtar så mycket efter att få kramar honom! Kommer ge mig en rejäl energiboost!


Love, M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: