Sanningen att säga

Önskelista

Kategori: Allmänt

Eftersom det faktiskt väldigt snart är jul tänkte jag passa på att påbörja min önskelista här på bloggen. I år är det ju faktiskt så att jag dessutom fyller 25 i mellandagarna och tänkte därför passa på att önska mig riktiga drömföremål. Sen får man ju se vad jag faktiskt får, kan tänka mig att det mest blir pengar att själv välja vad jag vill spendera på.


Dessa alldeles ljuvliga glasunderlägg från Svenskt Tenn vore riktigt mysiga att använda som dessertfat här hemma. Älskar dessutom motivet och har hittat ett liknande svartvitt tyg med Stockholms karta på Åhlens att fixa om våra köksstolar i. Kostar 250 pix och finns som sagt på Svenskt Tenn.

Denna 5 L skål från Höganäs är så fantastiskt fin och helt i min stil! Skulle förgylla varenda måltid här hemma och troligen även agera fruktskål mellan varven. Tänk er att servera tomtegröt i denna? Holy M. Kostar ungefär 899 kronor och återfinns lite varstans, bland annat här

Från finaste Kiehls kommer denna ögonkräm Line-Reducing Eye-Brightening Concentrate som fått bra recentioner och som jag gärna skulle testa. Dessutom denna fina förpackning med deras kick-ass fantastiska lip balms i olika smaker. Framförallt är det coconut och mango jag vill åt tillsammans med mint som inte är med i förpackningen men fyra sånna här i vilka smaker som helst skulle rädda mina torra läppar och liva upp i necessären! Finns som sagt hos Kiehls som även säljs hos Åhlens City.

Så mina vänner, här är några idéer på presenter. Kommer bli uppdaterade önskelistor med jämna mellanrum nu på bloggen. En del till köket som jag vet och kanske även lite böcker på väg in på listan. :)



Love, M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: