Sanningen att säga

På bättringsvägen

Kategori: Allmänt

Har ju legat sjuk med feber senaste dagarna och vaknade idag fortfarande med yrsel och huvudvärk. Har ett möte på eftermiddagen jag inte får missa dock, sen måste jag handla och hämta ut ett paket innan jag tar mig hem och vilar igen. Känner ändå att febern är borta och att jag är på bättringsvägen så det är skönt.

Saknar så många av er i Sthlm just nu, känns som en evighet sen vi sågs och som en evighet innan vi kommer ses. Hoppas i alla fall vi kan ha lite julemys i år, även om det just nu inte alls känns säkert att jag har tid och råd att åka upp ännu en gång innan jul efter nästa veckas snabbvisit.

Nästa vecka döps finaste lilla Liv! :) Ska bli en sådan mysig upplevelse och en ära att bli en av hennes faddrar. Vill se alla framsteg hon gjort och pussa på hennes gosiga kinder. Lill-tösen. Sen har jag haft en alldeles orimlig längtan efter att busa med Simon! Så full av energi och glädje och alltid lika härlig att vara med. Tänk att syskonbarn kunde vara så fantastiskt upplyftande att få. :)

Nu - anteckna inför mötet, skriva inköpslista, hinna äta något, göra mig klar.


Love, M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: