Sanningen att säga

Söndagsskola

Kategori: Allmänt

Sitter och försöker rodda såväl kommande kurser som plugga inför tentorna nästa vecka och planerar storhandling och en resa till Stockholm. Well. Har krasst kommit till insikt om att det nog blir att fokusera på endast en tenta den här gången då de ligger samtidigt och jag bara får lite drygt 2,5 timmar per tenta kommer det bli för tungt att skriva båda. Ska testa men fokusera på att klara den ena.

Strax kommer sambons mamma hit och hjälper oss med bil och körning så vi kan storhandla samt hämtar upp sitt lilla paket med chokladpraliner vi köpt. Hon är så snäll som hjälper oss så mycket och som ska hjälpa mig övningsköra! I år ska vi dessutom fira jul med dem vilket betyder att jag måste lista ut julklappar eftersom min sambo inte riktigt har samma framförhållning till julen som jag har. ;)

Önskar er alla en riktigt underbar solig söndag medan jag återgår till kurslitteraturen!



Love, M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: