Sanningen att säga

Tidiga helgmornar

Kategori: Allmänt

Igår gick jag och Håkan upp vid 05.30 för att ta oss till Falkenberg och sitta provvakt för Högskoleprovet där. Vi var inte hemma förrän det hunnit bli mörkt igen vid 18, åt lite och somnade sen. Det var mysigt och inget direkt mer med det. FÖRUTOM att jag självklart vaknat ungefär 10 ggr i natt och nu vid 07 inte kunde somna om mer. Så älsklingen min sover glatt vidare medan jag sitter och försöker hitta litteratur till kommande c-uppsats, planerar hur jag ska få in uppg 6 till dk1 idag samt i vilken turordning jag ska läsa kommande kurslitteratur (som det fullkomligt översvämmar av här).

Dessutom har jag haft det mest märkliga drömmar inatt där GES dykt upp och festat i Sätra, jag befunnit mig på ett gigantiskt nöjesfält med mina syskon och sedan har vi ätit 2 meters-tårtor på en äng innan min syrra somnade på en soffa på ett hustak. Så att ja, min kropp kanske inte orkade med fler äventyr under en natt och bestämde sig för att väcka mig. ;)


Love, M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: