Sanningen att säga

typiskt

Kategori: Allmänt

Har lyckats "tappa bort" mitt julplaneringsschema från förra året så nu har jag inga recept eller grejer inlagda i datorn längre. Får helt enkelt börja om från början och hoppas på att jag kommer på allt jag vill göra. :)
Just nu har jag inte kommit längre än att jag försöker reda ut vilka olika smaker jag ska göra på chokladpraliner. Hoppas få mer inspiration till det på chokladmässan på söndag!

Ska iväg på föreläsning efter lunch och drar sedan direkt till gymmet idag. Är så seg i huvudet att jag tror jag behöver trötta ut kroppen för att sova bättre om nätterna. Dessutom kommer dagens middag smaka extra gott efter ett träningspass - älgfärsbiffar med rödvinssås och rostade färskpotatisar! Mums!

Nu - fixa iordning allt inför föreläsningen och försöka lista ut vad som ska ätas till lunch!


Love, M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: