Sanningen att säga

breakdown

Kategori: Allmänt

Idag har jag vaknat upp efter en natt av mardrömmar och hela min själ är orkeslös. Tappat aptiten, tappat viljan att träna, tappat orken att bry mig om något överhuvudtaget. Min kropp är öm och utmattad och jag vet inte.. tung antar jag. Det är bara en svacka, det vet jag, men dagar som dessa är så svåra att skaka av sig. Har i alla fall en fika inbokad på stan idag vid två med fina Linnea - ska bli skönt att komma ut och träffa någon. Tänkte dra mig direkt till gymmet efter och när jag väl är hemma ikväll ska sambon och jag laga egen pizza och bara umgås.

För att försöka skingra tankarna i någon minut tänkte jag i alla fall passa på att tipsa om ytterligare en glögg som ska inhandlas inför julen i år. Saturnus släpper två sorters glögg - den ena med skånsk whisky och den andra med skånsk choklad! Självklart är det choklad-glöggen jag tänker testa :) Gillar kombinationen av glögg och choklad, har alltid gjort. Dessutom älskar jag de här förpackningarna!



Nu är det dags att ta en kopp te och försöka börja dagen.

Love, M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: