Sanningen att säga

kämpar hårt

Kategori: Allmänt

Dagens träningspass på gymmet gick strålande bra, jag börjar känna i kroppen hur bra träningen påverkar mig och jag känner mig jättenöjd att jag inte har samma sötsug eller matsug som innan. Jag känner mig starkare och jag känner att jag andas lättare, speciellt när jag går i trappor. Tittat en hel del på tv om folk med olika hälsoproblem och jag är så stolt över mig själv att jag tagit tag i livet igen och kämpar med att må fysiskt bra, kanske speciellt nu när min mentala hälsa är lite.. ostabil till och från.

Har precis bestämt mig för att utmana min bror, hans sambo, min syrra och hennes sambo och min egen sambo på ett mil-långt lopp nästa höst.  Min brorsa bara skrattade och sa att jag redan vunnit, han verkar inte veta hur dålig kondis jag tyvärr har nu. För mig är det dock seriöst, någon av dem alla kommer ställa upp (det vet jag och jag är ganska säker på att det blir giraffen) och jag kommer må så galet bra när jag kommer runt varvet vi bestämmer! :)

Så kära vänner, värna om er hälsa och så möts vi i löpspåret nästa år!



Love, M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: