Sanningen att säga

lugn helg

Kategori: Allmänt

Har passat på att unna mig en lugn helg efter två intensiva studieveckor och en hel del bra tentaresultat som dykt upp. Ska dock fixa lite med uppgift 2 idag så den kan skickas in på måndag/tisdag samt läsa ifatt i Doyle. Det är med andra ord inte jättemycket att göra men ändå en hel del när allt jag vill är att ligga i soffan och slappa med sambon framför lite roliga serier och ett gäng filmer.

Hur som helst har jag fått en ny dator att leka med, den är riktigt bra och jag är glad att sambon köpte den till oss. Ska även köpa hem lite kläder online ikväll då Livs dop närmar sig med stormsteg och eftersom jag fått äran att bli en av hennes faddrar så vill jag se någorlunda presentabel ut. :)

Resten av dagen idag går dock åt till att städa i första hand och att i andra hand planera lite mat till kommande veckan. Någon som har bra tips eller goda recept är välkomna att mejla över dem till mig, eller posta, saknar att få klassisk post :)

Önskar er alla en awesome helg!


Love, M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: