Sanningen att säga

soup

Kategori: Allmänt

Har bestämt mig för att hösten i år ska fyllas med soppor och grytor. Idag äter vi därför en krämig laxsoppa med linser, imorgon (för att det var bestämt sen tidigare) blir det en kycklinglasagne och i helgen kommer vi äta en mustig boeuf bourguignon med brytbröd till. Har lite recept på lager vi ska testa men har ni tips på recept får ni gärna höra av er!

Idag har det gått riktigt bra att plugga men jag måste säga att jag är lite nervös inför redovisningstentan, känner att den psykologiskt har ett övertag över mig som får mig att tvivla på mig själv hela tiden. Ska därför spendera morgondagen med att göra lite övningar och förhoppningsvis bättra självförtroendet!

Imorgon ska det även hinnas med en morgonpromenad med Annika och sedan en tur till gymmet för att träna överkropp (speciellt armar) och även kondition. Eftersom mitt ena ben har strulat lite de senaste rundorna till gymmet tar jag det lugnt med benträningen just nu men hoppas kunna köra igång försiktigt igen nästa vecka.


Önskar er alla en finfin onsdag så hörs vi!

Love, M

Kommentarer

  • Frida säger:

    tips: fridasmatochbak.blogspot.com ;) Dock är där inte så många recept än, och inga soppor just nu :)

    2011-09-14 | 19:46:26

Kommentera inlägget här: