Sanningen att säga

Städlista

Kategori: Allmänt

Idag har vi städat en hel del här hemma och det ser väldigt fint ut men eftersom vi omöjligt orkar allt idag har vi bokat in den stora höststädningen till nästa helg. Tänkte därför sätta mig och göra en ordentlig städlista nu, som kan ligga på datorn och se fin ut och tas fram till städningsdagarna. :) Har förut bara haft dem skrivna för hand men tänkta nu passa på att uppdatera den och lägga in den i datorn.

Ikväll ska vi äta thai-lax med ris och till efterrätt en bärpaj med vaniljsås. Dessutom blir det en drink eller två och ett glas vin till maten. Riktigt trevlig avslutningen på helgen med andra ord. Njuter så mycket av min fina sambos sällskap att allt vi gör just nu känns som härligt. Skrattar mig lycklig som har honom vid min sida.

Nu passar jag på att se ett avsnitt Futurama innan vi fortsätter dagen. 


Love, M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: