Sanningen att säga

Dags att börja planera!

Kategori: Allmänt

Jo men visst ser ni, bara två veckor kvar till Oscarsgalan så det är dags att börja planera snittar och godbitar till natten. Fixa fram en extra god middag och sedan dra fram raggsockor, mjukisar och min nya favoritfilt och bara njuta av alla festligheter! :)

Så, är det någon som sitter inne på extra bra snittrecept är det bara höra av sig. Tror det blir en klassiker av vegetariska smördegspiroger i miniformat bland annat men behöver ju mer för variation! Funderar även på tre sorters mini-semlor som sötsaker. Som sagt, hör av er med härliga recept så testar jag gärna!

Blivit lite tyst på bloggen eftersom jag haft 10 dagars kvalitetstid med familjen i Stockholm. Som jag älskar att vara uppe och hälsa på syskonen och deras fina familjer, krama på mamma och den här vändan hjälpte jag även mormor att flytta. Mormor är en av mina stora idoler och jag verkligen njuter av att kunna sitta och fika med henne och bara prata om livet.

Nu ska jag börja laga mat och hoppas att sambon strax kommer hem från sin pluggstund på jobbet!


Love, M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: