Sanningen att säga

Funderingar inför Oscarsgalan

Kategori: Allmänt

Okej, imorgon är det äntligen dags för Oscarsgalan igen! Har planerat mat och förberett lite här hemma inför uppesittarnatten. Ska bli riktigt spännande eftersom det här året bjuder på flera höjdarfilmer med många riktigt bra skådisar i! Framförallt är det intressant ur klänningssynpunkten. Hoppas (som alltid!) på mycket färg, mycket vidd och mönster! Känns som om det är dags att damma av den gamla glamouren och återinföra den igen!

Några av de klänningar jag kan tänka mig vandrar ner för röda mattan är följande;
(alla bilder lånade från vogue.com samt designernas egna hemsidor)


Tre höjdare från Dior, älskar de första två och bara ber att någon vågar slå på stort i dem!


Romantiska klänningar från Elie Saab som jag nästan kan lova att någon dyker upp i, skulle bli förvånad om ingen av de här ljuva klänningarna syns på röda mattan imorgon!


Två modiga klänningar från Giambattista Valli som jag gärna ser!


Tre inspirerande klänningar från kändisfavoriten Marchesa som jag inte skulle tacka nej till att se!


Två mörka klänningsdrömmar från Zac Posen.


Två gröna klänningar från Armani Privé som jag skulle kunna se på någon av de nominerade.

Men vilken klänning skulle jag ha om jag närvarade vid Oscarsgalan imorgon?


Denna dröm från Oscar de la Renta såklart! Tycker den är helt underbar.

Vad tror ni om klänningarna? Kommer vi bli besvikna eller jubla av glädje? :)


Love, M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: