Sanningen att säga

några timmar av plåga

Kategori: Allmänt

De senaste timmarna av dagen har varit en ren plåga. Min kropp skriker efter någonting, den är inte hungrig men den vill äta - choklad, glass, kakor, bakverk. En stund funderade jag på att ta mig ut på promenad för att försöka lugna mig men hela mitt jag håller emot, skulle jag gå ut skulle jag hamna någonstans där jag skulle handla något sött och vräka i mig. Istället åt jag en liten bit bröd och halsade nära en liter vatten och sen har jag suttit och bokstavligt behövt knyta mina nävar och högt övertala mig själv att inte äta, inte ge med mig. Tvingade mig själv att dra fram yogamattan och köra några övningar men jag kan bara hålla emot for so long.

Nu vill jag att sambon kommer hem och räddar mig med middag och sällskap!


Love, M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: