Sanningen att säga

2012

Kategori: Allmänt

Det här året kommer bli omvälvande och underbart, jag vet det. Det kommer innebära en hel del känslor åt alla håll på skalan men framförallt så kommer året bjuda på så mycket glädje, så mycket som jag inte anade att jag ville förrän för bara några dagar sedan. Några av höjdpunkterna är resan till New York i april och Coldplay-konserten i Köpenhamn i augusti. Båda två kommer innebära kvalitetstid med min fina sambo!

Samtidigt är det dags att börja övningsköra, det är dags att ta en examen, det är dags att överväga flytt och hitta jobb, göra praktik och komma igång med träningen på en ny nivå. Känner mig lyckligt lottad att ha så fantastiskt fina vänner och en riktigt härlig familj som stöttar och älskar mig, det har varit det absolut viktigaste förra året och det kommer vara grunden även det här året.

Så, för att inviga nya året med några vägledande ord så blir det Fokus, Välbefinnande och Utmaning. Önskar er alla ett grymt 2012, nu ser vi vad vi bjuds på! :)


Love, M

Kommentarer

  • Frida säger:

    Kan man gilla ett blogginlägg? För i så fall gillar jag detta :)

    2012-01-02 | 19:11:16

Kommentera inlägget här: