Sanningen att säga

Favorit i frysen

Kategori: Allmänt

Har hittat en ny favoritvara att alltid ha i frysen, nämligen Garants frysta körsbär! Har ätits med hallon och keso för lättare frukostar innan träning, ätits i gröten när jag behöver något stabilare, blandats i smoothies när jag vill ha något gott på eftermiddagen och jag har en känsla av att de små söta bären kommer landa i rosevinet i sommar och blandas i drinkar! :)


(Bilden kommer från Garants sida)

Kan inte riktigt motivera mig att gå till gymmet idag fast jag egentligen vill. Stressad inför tentan och uppsatsinlämningen samtidigt som det är en gigantisk diskhög som måste bort innan kvällen så jag kan laga mat. Funderar på att unna mig en vilodag med hemmagym och sedan gå till riktiga gymmet imorgon istället. Ja, så får det bli.


Önskar er en grym helg!

Love, M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: