Sanningen att säga

Trött, så trött.

Kategori: Allmänt

Varit hängig, illamående och haft mordisk huvudvärk sedan torsdag kväll. Igår låg jag och sambon i sängen och föll in och ur sömn exakt hela dagen. Just nu väntar vi på pizza så jag kan gå och lägga mig igen. Om tröttheten är jobbig nu kan jag bara föreställa mig hur pigg jag kommer vara imorgon när jag ska upp 04.00 för att hinna med ett tåg som går inte ens två timmar senare för att spendera två intensiva dagar med att skriva på uppsatsen och genomföra två intervjuer på två olika lärosäten.

Kommer bli kul (och fruktansvärt gott med hotellfrukost!) men usch vad jag kommer vara seg när jag kommer tillbaka hem på tisdag. Dessutom ska jag troligen till Stockholm över helgen för att avlasta syrran, sen drar sambon till Västerås på konferens och helgen efter är vi vakter på högskoleprovet en heldag. Sen är det snart New York en vecka! Sa jag att jag däremellan förhoppningsvis ska spendera ett dygn i Falun för intervju med Högskolan Dalarna?

Jeez. All energi ni har över får ni gärna skicka hit!


Love, M.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: